Berkman en Berkman BV Administratie en Advies

Over Berkman en Berkman BV Administratie en Advies



Extra gegevens










fax:

030-289...Toon fax


030-2890592















Postbus 147,


3700AC



Zeist







www.berksteeg.nl




www.aangifte-expert.nl




Omschrijving :
Welkom bij administratie- en advieskantoor Berkman & Berkman B.V. (www.sterkincijfers.nl en o.m. www.aangifte-expert.n)Onze werkgebieden:- Voeren bedrijfsadministraties;- Verzorgen loonadministraties;- Opstellen jaarrekeningen;- Verzorgen belastingaangiften;- Advisering van bedrijven en particulieren;- Startersbegeleiding;- Bedrijfsbegeleiding.Als ondernemer is het belangrijk uw (financiële) administratie op orde te hebben. De informatie die u nodig heeft voor een adequate bedrijfsvoering wordt immers grotendeels ontleend aan de (financiële) administratie. U kunt hierbij denken aan de hoogte van en ontwikkeling in de omzet, marge, kosten, en bedrijfsresultaat. De beslissing met betrekking tot investeringen in productiemiddelen, bedrijfsinventaris, wagenpark en personeel wordt vaak pas genomen na grondige analyse van uw interne cijfers.Daarnaast heeft u als ondernemer ook te maken met andere belanghebbenden zoals bijvoorbeeld bankiers, leasemaatschappijen en niet te vergeten de belastingdienst. Wist u bijvoorbeeld dat de belastingdienst als voorwaarde heeft gesteld dat u als ondernemer uw basisadministratie minimaal 7 jaar dient te bewaren? Bovendien dient uw administratie als basis voor de aangiften omzetbelasting, loonbelasting en uw belastingen naar de winst (vennootschaps- en/of inkomstenbelasting).Kortom, tal van zaken waaruit blijkt hoe belangrijk een deugdelijke (financiële) administratie is. Wij kunnen het ons echter voorstellen dat u als ondernemer niet voldoende tijd beschikbaar heeft om naast uw eigen werkzaamheden ook een dergelijke administratie bij te houden. Zoekt u derhalve een dienstverlener die u volledig kunt vertrouwen en die graag met u meedenkt, dan bent u bij administratie- en advieskantoor Berkman & Berkman B.V. aan het goede adres. Daarnaast zijn wij, in tegenstelling tot sommige andere administratiekantoren, desgewenst ook bereikbaar buiten de reguliere werktijden.






Service:


Alleen op afspraak,


Diensten aan huis







Diensten voor particulieren:


Aangifte inkomstenbelasting,


Aanvraag (voorlopige) teruggave belastingen,


Advieswerkzaamheden,


Belastingaangifte,


Belastingaanslagen controleren,


Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen







Diensten voor bedrijven:


Aangifte omzetbelasting,


Aanvraag toeslagen,


Accountancy,


Administratie,


Administratieve ondersteuning,


Advieswerkzaamheden,


Bedrijfsadministratie,


Bedrijfsbegeleiding,


Bedrijfsopvolging,


Begeleiding bij aanvraag subsidie,


Begeleiding bij financiering,


Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan,


Belastingadvies,


Boekhouding,


Debiteurenbeheer,


Deponeringsstukken voor Kamer van Koophandel verzorgen,


Facturering,


Financiële administratie,


Fiscaal advies,


Inkomstenbelasting verzorgen,


Jaarrekening opstellen,


Loonadministratie,


Loonbelasting verzorgen,


Omzetbelasting verzorgen,


Online boekhouding,


Overleg met Belastingdienst,


Personeelsadministratie,


Salarisadministratie,


Salarisadministratie / loonadministratie,


Schenkingsrecht ,


Startersbegeleiding,


Tussentijdse rapportages / analyses opstellen,


Vennootschapsbelasting verzorgen,


Verzekeringen (advies en afhandeling)







Doelgroep:


Bedrijven,


MKB,


Particulieren,


Starters,


ZZP




Parkeren:



Parkeren

gratis parkeren voor de deur







Betalingsmogelijkheden:



 





Overige betaalwijzen

Bank / giro overschrijving










Adres:
Constantijn Huygenslaan 12/B
3705SR, Zeist

Telefoon:
030-2254550

Website:
www.sterkincijfers.nl